Εκπαίδευση ITIL®
Διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία στην διοίκηση παροχής υπηρεσιών πληροφορικής και επικοινωνιών, μπορούμε να σας παρέχουμε εξειδικευμένη εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα και τα στάδια του πλαισίου ITIL® -Foundation, ITIL® -Practitioner, Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement και Managing Services Accross the Lifecycle.
Η εκπαίδευση για το Foundation ITIL®, παρέχεται σε 24 ώρες, με ιδιαίτερα πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και ένα λογισμικό που μιμείται την εξέταση πιστοποίησης με περισσότερες από 1000 ερωτήσεις, ενώ συγχρόνως παρουσιάζει το πλαίσιο με εύκολο και επαγγελματικό τρόπο.
Υλοποίηση ITIL® – Implementing ITIL®
Κεντρικός στόχος της συγκεκριμένης ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης είναι να παράσχει μια ολοκληρωμένη στρατηγική και ένα πλαίσιο υλοποίησης της «Διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής τεχνολογίας» (ITSM Information Technology Service Management). Ο προτεινόμενος ορίζοντας υλοποίησης είναι ένα έτος.
Στηρίζεται στην παρουσίαση της εμπειρίας που έχει σημειωθεί, σε έργα υλοποίησης, διεθνώς και στην πρόταση του ITIL μέσω του τόμου της συνεχούς βελτίωσης (Continual Service Improvement).