Lean Six Sigma Green Belt

Lean Six Sigma Green Belt

Η μεθοδολογία Lean Six Sigma βοηθά τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να βελτιώνουν τις διεργασίες τους, μειώνοντας τα σφάλματα στη ποιότητα των λειτουργιών παραγωγής ή παροχής υπηρεσιών. Βασικός της στόχος είναι να εξαλειφτούν όλες οι δραστηριότητες που δεν προσθέτουν αξία στον πελάτη και να ελαχιστοποιηθεί η διακύμανση στην ποιότητα των προϊόντων ή των παρεχόμενων υπηρεσιών που επηρεάζει αρνητικά την ικανοποίηση των πελατών.

Κάθε έργο Lean Six Sigma, βελτίωσης διεργασιών, ακολουθεί τα στάδια DMAIC:

  • Ορισμού (Define) για να οριστούν οι αντικειμενικοί στόχοι και να αιτιολογηθεί η επένδυση.
  • Μέτρησης (Measure) για να οριστούν τα δεδομένα μέτρησης η μεθοδολογία, και τα επικίνδυνοι παράγοντες.
  • Ανάλυσης (Analyze), για να αναλυθούν τα δεδομένα και να σχεδιαστούν οι κατάλληλοι έλεγχοι στατιστικής υπόθεσης που αφορούν το πρακτικό πρόβλημα.
  • Βελτίωσης (Improve), για να ελεγχθούν τα αποτελέσματα της ανάλυσης και να δημιουργηθούν μοντέλα αλληλεπίδρασης, ώστε να βρεθεί η βέλτιστη λύση και να εφαρμοστεί.
  • Ελέγχου (Control), για να παγιωθεί, να παρακολουθηθεί και να βελτιωθεί περαιτέρω το αποτέλεσμα του έργου.

Απευθύνεται:

Το σεμινάριο Lean Six Sigma Green Belt απευθύνεται σε Στελέχη Επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν βασικές γνώσεις της μεθοδολογίας, και να εξετάσουν τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή της προσέγγισης DMAIC της Lean Six Sigma στην μακροπρόθεσμη επιτυχία της Εταιρίας. Οι συμμετέχοντες θα γίνουν ικανοί να αποκτήσουν πιστοποίηση σε επίπεδο Green Belt, ώστε να μπορούν να εφαρμόσουν την μεθοδολογία σε επίπεδο τμήματος της επιχείρησης.

Διάρκεια σεμιναρίου 40 ώρες.

Θέματα:

Το σεμινάριο παρουσιάζει όλη την απαραίτητη θεματολογία όπως αυτή ορίζεται ως κορμός γνώσης από το IASSC (International Association For Six Sigma Certification)

1.0 Define Phase

1.1 The Basics of Six Sigma

1.1.1 Meanings of Six Sigma

1.1.2 General History of Six Sigma & Continuous Improvement

1.1.3 Deliverables of a Lean Six Sigma Project

1.1.4 The Problem Solving Strategy Y = f(x)

1.1.5 Voice of the Customer, Business and Employee

1.1.6 Six Sigma Roles & Responsibilities

1.2 The Fundamentals of Six Sigma

1.2.1 Defining a Process

1.2.2 Critical to Quality Characteristics (CTQ’s)

1.2.3 Cost of Poor Quality (COPQ)

1.2.4 Pareto Analysis (80:20 rule)

1.2.5 Basic Six Sigma Metrics

a. including DPU, DPMO, FTY, RTY Cycle Time, deriving these metrics and these metrics

1.3 Selecting Lean Six Sigma Projects

1.3.1 Building a Business Case & Project Charter

1.3.2 Developing Project Metrics

1.3.3 Financial Evaluation & Benefits Capture

1.4 The LeanEnterprise

1.4.1 Understanding Lean

1.4.2 The History of Lean

1.4.3 Lean & Six Sigma

1.4.4 The Seven Elements of Waste

a. Overproduction, Correction, Inventory, Motion, Overprocessing, Conveyance, Waiting.

1.4.5 5S

a. Straighten, Shine, Standardize, Self-Discipline, Sort

2.0 Measure Phase

2.1 Process Definition

2.1.1 Cause & Effect / Fishbone Diagrams

2.1.2 Process Mapping, SIPOC, Value Stream Map

2.1.3 X-Y Diagram

2.1.4 Failure Modes & Effects Analysis (FMEA)

2.2 Six Sigma Statistics

2.2.1 Basic Statistics

2.2.2 Descriptive Statistics

2.2.3 Normal Distributions & Normality

2.2.4 Graphical Analysis

2.3 Measurement System Analysis

2.3.1 Precision & Accuracy

2.3.2 Bias, Linearity & Stability

2.3.3 Gage Repeatability & Reproducibility

2.3.4 Variable & Attribute MSA

2.4 Process Capability

2.4.1 Capability Analysis

2.4.2 Concept of Stability

2.4.3 Attribute & Discrete Capability

2.4.4 Monitoring Techniques

3.0 Analyze Phase

3.1 Patterns of Variation

3.1.1 Multi-Vari Analysis

3.1.2 Classes of Distributions

3.2 Inferential Statistics

3.2.1 Understanding Inference

3.2.2 Sampling Techniques & Uses

3.2.3 Central Limit Theorem

3.3 Hypothesis Testing

3.3.1 General Concepts & Goals of Hypothesis Testing

3.3.2 Significance; Practical vs. Statistical

3.3.3 Risk; Alpha & Beta

3.3.4 Types of Hypothesis Test

3.4 Hypothesis Testing withNormalData

3.4.1 1 & 2 sample t-tests

3.4.2 1 sample variance

3.4.3One WayANOVA

a. Including Tests of Equal Variance, Normality Testing and Sample Size calculation, performing tests and interpreting results.

3.5 Hypothesis Testing with Non-Normal Data

3.5.1 Mann-Whitney

3.5.2 Kruskal-Wallis

3.5.3 Mood’s Median

3.5.4 Friedman

3.5.5 1 Sample Sign

3.5.6 1 Sample Wilcoxon

3.5.7 One and Two Sample Proportion

3.5.8 Chi-Squared (Contingency Tables)

a. Including Tests of Equal Variance, Normality Testing and Sample Size calculation, performing tests and interpreting results.

4.0 Improve Phase

4.1 Simple Linear Regression

4.1.1 Correlation

4.1.2 Regression Equations

4.1.3 Residuals Analysis

4.2 Multiple Regression Analysis

4.2.1 Non- Linear Regression

4.2.2 Multiple Linear Regression

4.2.3 Confidence & Prediction Intervals

4.2.4 Residuals Analysis

4.2.5 Data Transformation, Box Cox

5.0 Control Phase

5.1 Lean Controls

5.1.1 Control Methods for 5S

5.1.2 Kanban

5.1.3 Poka-Yoke (Mistake Proofing)

5.2 Statistical Process Control (SPC)

5.2.1 Data Collection for SPC

5.2.2 I-MR Chart

5.2.3 Xbar-R Chart

5.2.4 U Chart

5.2.5 P Chart

5.2.6 NP Chart

5.2.7 X-S chart

5.2.8 CumSum Chart

5.2.9 EWMA Chart

5.2.10 Control Chart Anatomy

5.3 Six Sigma Control Plans

5.3.1 Cost Benefit Analysis

5.3.2 Elements of the Control Plan

5.3.3 Elements of the Response Plan

Εγγυημένη εκπαίδευση για την απόκτηση των πιστοποιήσεων:

- Project Management Professional (PMP®) με βάση εξειδικευμένη εφαρμογή

- PMI Agile Certified Practitioner (PMI - ACP)® με βάση εξειδικευμένη εφαρμογή

- PMI Professional Business Analysis (PMI - PBA)sm με βάση εξειδικευμένη εφαρμογή

- PRINCE2® με βάση εξειδικευμένη εφαρμογή

- Lean Six Sigma Green and Black Belt με βάση εξειδικευμένες εφαρμογές

ITIL® Expert

Εγγυημένη εκπαίδευση για την απόκτηση πιστοποίησης σε ITIL® Foundation, Intermediate και Expert με βάση εξειδικευμένη εφαρμογή

PRIMAVERA P6

- Εκπαίδευση στο εξειδικευμένο λογισμικό διοίκησης έργων PRIMAVERA®P6